niedziela, 26 maja 2013

Szydełkowanie to nasza pasja

Przygodę z szydełkiem i motkami zaczęłyśmy niedawno i to było bardzo spontaniczne.
Inspiracją była ogromna dostępność rewelacyjnych produktów zrobionych właśnie na szydełku niestety ceny wgniatały w fotel..
Dlatego tez pomyślałam "hola hola może sama coś takiego zrobię?"
Poszłam do pasmanterii kupiłam szydełko 8 metrów szarego sznurka bawełnianego i zaczęłam uczyć się ściegów, i tak siedziałam wieczorami z ośmioma metrami sznurka.
Okazało się że szydełko jest bardzo zaraźliwe gdyż zaraziła Beatę z którą zaczęłyśmy wymyślać co by tuz zrobić a to dywanik a to podkładki pod kubki a to koszyczki na owoce czy inne drobiazgi misy na słodycze...
Teraz nałogowo zamawiamy włóczki kupujemy coraz grubsze szydełka i myślimy co możemy stworzyć żeby było funkcjonalne ale i wyglądało rewelacyjnie.
 A oto zwiastun naszych robótek...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz