czwartek, 2 stycznia 2014

I już jest 2014 Rok -jaki on będzie?

Witam wszystkich w 2014 roku!!! Zawsze zadaję sobie pytanie jaki będzie ten Nowy Rok?!
Jedno wiem na pewno aby nie był gorszy jak miniony...
Oczywiście jak przystało na Nowy Rok są postanowienia a raczej cała ich masa!
Po pierwsze codziennie ćwiczyć z Ewą Chodakowską, żeby nie było w 2013 roku też ćwiczyłam i jestem z siebie bardzo dumna niestety nie było to tak częste (efekty były:)).
Po drugie od wiosny biegam dużo biegam( mam nadzieję) ale kurcze no zawsze coś wypada, albo brzydka pogoda, albo zbyt duży wiatr, albo zbyt duże słońce albo Marcin ma drugą zmianę albo, albo, albo... :) No ale biorę się za to od wiosny!!
Po trzecie mam zamiar czytać więcej książek zaczynam od pozycji "Bóg nigdy nie mruga"
Po czwarte mam zamiar w czerwcu zdać certyfikat z języka niemieckiego i udoskonalić swój angielski (będzie ciężko).
Oczywiście realizacja PROJEKTU 2014 co mam nadzieje rozpocznie się już niebawem!
Od poniedziałku rozpoczynamy współpracę z galerią internetową mam nadzieję, że ta praca będzie owocna dla nas i pomoże na rozwinąć skrzydła.
W ostatnim czasie dzięki pobytowi u rodziców przeczytała kilka fajnych pozycji zagranicznych dotyczących szydełkowania, szycia i uwaga haftowania! Mam nadzieję że uda mi się coś wkręcić w życie.
Póki co założyłam zeszyt w którym zapisuje aktualne zamówienia i wzory które będę realizować w tym roku!
Powiem skrycie że rozpoczęłam już robić gwiazdy do maty łazienkowej.

Kochani teraz czas na Was jak wyglądają Wasze Noworoczne postanowienia?
Jakie plany "robótkowe" na ten rok?

Pozdrawiamy i życzymy samych sukcesów w tym Nowym Roku!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz