poniedziałek, 16 grudnia 2013

Magia Świąt..

Kochani czy Wy też czujecie Magię nadchodzących świąt??
Ja już tak!!  W mieszkaniu unosi się zapach pierniczków, które bedę dekorować wraz z moim już dwulatkiem!:)

14 grudnia mój największy Skarb skończył 2 lata!!
Ahh...co to było za wydarzenie ...Pieczenie tortu, który był rewelacyjny, cały dom gości, petardy oraz góra prezentów... a wśród nich... CYMBAŁKI!!! Nigdy nie grałam na takim instrumencie dlatego  jeszcze tego samego dnia,ba...wieczoru znalazłam nuty na kolędy i zaczęłam ćwiczenia.
I na chwilę obecną (muszę się po prostu pochwalić) umiem grać 4 kolędy.
Moim marzeniem z dzieciństwa była gra na skrzypcach, niestety nie spełniło się dlatego realizuje się w grze na cymbałkach. Ahh...czego się nie robi dla dziecka.
Karol to najlepszy prezent na Święta.. dwa lata temu leżał pod choinką w nosidełku a teraz będzie szalał zrywając z drzewka pierniczki i cukierki...
Teraz troszkę o moich "robótkach"...
Jestem właśnie na etapie robienia kawowych choinek, które przypadły do gustu naszym znajomym.
Z jedną pomogła mi moja wspólniczka Beatka, bo ja wówczas piekłam biszkopty do tortu i w czasie pieczenie biegłam do pokoju kleić ziarenka kawy i tak przez ponad godzinę.. Ale dziś choinki zostały już skończone jutro tylko osadzenie ich na patykach i gotowe!

Oczywiście codziennością jest robota na szydełku. Obecnie jestem na etapie wykańczania komina dla mojego męża. Włóczka gruba mięciutka i ciemnoszara po prostu cud:)
W żadnym sklepie takiego nie dostanie bo mało tego, że sama go wykonałam to w dodatku z sercem i jak to zawsze podkreślam nadałam mu już duszę:)!
Na dziś to już wszystko ...
Pozdrawiam i obiecuje już niebawem wkleić zdjęcia moich prac



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz