poniedziałek, 9 grudnia 2013

Kiermasz, Kiermasz i po Kiermaszu...

        Ostatnie trzy dni od piątku do niedzieli spędziłyśmy na Buzz Art, czyli kiermaszu organizowanym w Rzeszowie. Było cudownie!!
Pogoda jednak nie dopisywała wręcz działała na niekorzyść, gdyż był bardzo silny wiatr i niestety ludzie niechętnie wychodzili  z domów. Ale niektórzy byli zawzięci i nie przeszkadzał im wiejący Ksawery. Przyszli by podziwiać cudowne rękodzieło.
        Na Buzz Art poznałyśmy wielu fantastycznych wystawców z całego podkarpacia. Był niesamowicie miły klimat całej imprezy. Godziny mijały nam tak szybko, że ani się obejrzałyśmy a już trzeba było wychodzić.
Podczas kiermaszu powstał komin dla mojego dwuletniego synka , zdjęcia już niebawem.
Niestety po drugim dniu nieobecności w domu zaledwie 8-godzinnej, nie mogłam poznać mojego mieszkania!
No kto miał się nim zająć? Kto miał posprzątać?
Pewnie każdy z was odpowie no a mąż?
To ja wam powiem tak: Mąż zajmował się dzieckiem i to jest bardzo zabawne.
Mężczyźni są tak super zorganizowani, że jak się zajmują jedną rzeczą zapominają o tysiącach innych :)
No ale cóż... Dlatego oni rzadko bywają menagerami domów natomiast bardzo często są bankomatami:)
       Rozpisałam się dziś ale.. Obiecałam sobie na Buzz Art-cie, że bloga będę pisać regularnie, może nie codziennie ale co dwa dni, może mi się to uda.
Poniżej wrzucam zdjęcia naszej PIERWSZEJ KOLEKCJI ŚWIĄTECZNEJ:

Ozdoby wykonane z filcu zszywane ręcznie


Ozdoby filcowe
Ozdoby na choinkę lub zawieszki do prezentów wykonane z masy solnej z cynamonem



Ozdoby na choinkę wykonanę techniką decoupage

Bożonarodzeniowe Choinki wykonane z kawy, gwiazd anyżkowych, oraz goździków niepowtarzalny świąteczny aromat

Szydełkowe dekoracje świąteczne

Kartki Świąteczne część pierwsza:)

2 komentarze:

  1. Witam serdecznie!
    Przepiękne ozdoby świąteczne!!! Bardzo dziękuję za miłe słowa i za odwiedziny na blogu.
    Cieplutko pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
  2. pisz pisz a ja sobie będę poodglądac pozdrawiam ciepluteńko

    OdpowiedzUsuń